2010. feb 03.

Akik elhozzák a változást: A Zember

írta: Nosfi
Akik elhozzák a változást: A Zember

Budapest, 16. választókerület, Kelenföld: Diószegi Ernő   

1955-ben születtem Budapesten. Közgazdász-agrármérnök vagyok, 30 éve a kerület lakója. Voltam hitelezési osztályvezető, igazgató és vállalkozóként biztosítási ügynök. Jelenleg kockázatkezelő vagyok egy garanciaszervezetnél - politikával a tavalyi év közepéig nem foglalkoztam. Ekkorra érett meg bennem a gondolat, hogy a politikai rendszer alapvető változtatásra szorul, és ezért nekem is tennem kell. Ezért léptem be az
LMP-be, mert egyedül ezt a pártot tartom alkalmasnak arra, hogy ezt a célt megvalósítsa. A politikai vízióm a korrupciómentes Magyarország megteremtése, ahol minden állampolgár számára adott az aktív politikai részvétel, a jövő formálásának esélye, az élhető jelent és jövőt megalapozó környezetvédelem kiemelt kezelése, a hátrányos helyzetűek pozitív diszkriminációja, a szakmailag megalapozott vélemény messzemenő tisztelete és a zsigerből elutasító vitastílus közéletből való kirekesztése. Programomat az Utca, a Választóim írják nap, mint nap, amikor megállítanak az úton, eljönnek a lakossági fórumomra, vagy bejelentkeznek a honlapomra és elmondják, mi tetszik, vagy mi nem tetszik az országban, a kerületben, vagy épp a lépcsőházukban. Én leszek az, aki kimondja helyettük azt, amin változtatni kell, és ott, ahol ennek helye van: az Ország Házában!

Kérdéseivel, észrevételeivel keressen bátran!

Telefon: +3630 6079888
E-mail: dioszegi.erno@lehetmas.hu

Kopogtatócédula-gyűjtőhelyek:
1119 Bp Fejér Lipót u. 63. 10. em. 76. Telefon: 30/988 26 26

1116 Bp Kisköre utca 8. 2. em 12.Telefon: 70/2033421

Szólj hozzá

választás kelenföld ajánlószelvény dioszegi