30 db városi kerékpár árából kampányolunk Újbudán! Nem hiszi? Nézze meg a honlapunkon!
Karácsony Gergely, az LMP kampányfőnöke elmondta, hogy Budapesten a területi szervezetek most kicsiben vitték véghez azt a csodát, amit tavasszal a párt apparátusa vitt véghez. Mindezt elszántsággal, lelkesedésből, és a változás szükségessége iránti meggyőződésből. A központi támogatás miatt a kisadományozók száma visszaesett, viszont a választások óta akadozva érkezik az egyébként is csökkentett állami támogatás.
Az LMP-nek 17 jelöltje van a kerületben, akik mind részt vállaltak a munkában, több száz munkaórát szánva idejükből a kampányra. Aktivisták, családtagok, barátok mellett diákmunkások is segítették a munkánkat, akik később önkéntesként is részt vettek a szórólapozásban, kopogtatásban, kitelepüléseken. Mellettük nyolc szakember tette bele tudását a közösbe. Volt, hogy aktivistáink 8 órán keresztül álltak a zuhogó esőben, hogy az emberek leadhassák nekünk ajánlószelvényeiket, és volt olyan jelölt is, aki begipszelt lábbal három héten keresztül volt kint folyamatosan a Móricz Zsigmond körtéren.
Mindez azt bizonyítja, hogy kreativitással és odaadással kevesebb pénzből is lehet látható és tartalmas kampányt csinálni. Jamie Lerner világhírű városfejlesztési szakértőt szerint „A kreativitás egy város menedzselésében ott kezdődik, amikor elveszel egy nullát a költségvetésből, majd tovább folytatódik a következő nulla elvételével.” Ezért gondoljuk, hogy Újbuda élhetővé tételéhez nem „nullák” kellenek, hanem kreatív és elkötelezett emberek.
A kampányfinanszírozás kérdésköre a legfontosabb és a legelső, ha meg akarjuk állítani a korrupciót. Éppen ezért vonatkozott az LMP frakció egyik első benyújtott javaslata a kampányfinanszírozás rendbetételére. i törvény módosítására. Ezt a módosítást – a kormánypártok elszámoltatási hevületének ellenére – azóta sem tűzték napirendre.