Dél-Buda másképp

Buda népszerű blogja

2015. már 03.

Mi számít lakossági igénynek?

írta: bozon
Mi számít lakossági igénynek?

Másfél hónapja, janurában jelent meg a posztunk az Arany János utcai buszközlekedési ügyében indított aláírásgyűjtésről. Mint a BKK utalt rá , régebben aláírásgyűjtés zajlott (legjobb ismereteink szerint százvalahány aláíróval) a Hittérítő út környékének jobb kiszolgálásáért, tehát a lakossági igény segítésére siettek, és ötleteltek. Aláírásgyűjtés zajlott az Arany János utcai lakótelep és Budafok belvárosának jobb kapcsolatáért is (a BKK közlése szerint „több száz” aláírás, ami önmagában nehezen értelmezhető, de vélhetően felnagyítást takar, kb. két-háromszázra kell gondolni), ezt is megjavították. Lakossági igény , ugye. Emellett megoldották azt is, hogy az általuk 2014-ben tessék-lássék ...

Tovább Szólj hozzá

tömegközlekedés töketlenkedés bkk XXII.

2015. már 02.

Egy csepp csoda

írta: GKV
Egy csepp csoda

Avagy a Repair Café indulása az F2 Klubból

Szó szerint évek óta dédelgetett álmom valósult meg most, február utolsó szombatján. 

10917640_910881882263801_2086130914_n.jpg

Körülbelül 2 éve találkoztam egy cikkel , melyben egy Hollandiából induló kezdeményezést elemezgettek. Az egész ötlet annyira megtetszett, hogy nagy lelkesen lefoglaltam a domainnevet, készítettem egy  facebook-oldalt , csoportot ; aztán meghívtam több száz embert ezekre a felületekre és vártam, hogy a csoda nálunk is megtörténjen.
 
A mostani, sikeresnek mondható találkozó előtt volt már egy, divatosan elnevezve  0. összejövetel , úgy másfél évvel ezelőtt egy EarthShip-találkozóval  összekötve. Az akkor tapasztalt érdektelenség azonban kicsit visszavett a lendületemből. Hiába készültek el a plakátok és hirdettük őket ...
Tovább Szólj hozzá

budapest program szociális újbuda fenntarthatóság lmp szentimreváros repair café F2 Klub galla-korodiny vanda

süti beállítások módosítása