2014. okt 31.

Mondjak le?

írta: Rigo'
Mondjak le?

Először is szeretném leszögezni, hogy hibáztam. Egy Fideszes provokátor (képviselő) alig pár hónap trollkodással elérte, hogy már fel lehetett használni ellenem, amikor kiosztottam a privát oldalamon. Ezúton is elnézést kérek valamennyi embertől, akit sértett a megjegyzésem. Megjegyzem, jó demokrataként elsőként a kuruc.infóhoz szaladt a hírrel, ami a kétszínűségén túl jól mutatja, hogy mennyire felelőtlenül kiszolgálja most is az állítólag keresztény-konzervatív párt a fajgyűlölőket. (És most nem a Jobbikról beszélek, hanem egy kifejezetten rasszista, gyűlöletkeltő tartalmakkal teli, betiltott oldalról.)

Ezt követően, bátor polgármesterünk is alkotott. Előbb gondosan letiltatott, majd kirakta a facebook oldalára a megjegyzésemet, azzal a felszólítással, hogy mondjak is le mindjárt, ha komolyak az uszítási szándékaim... 

Válaszadási, védekezési lehetőség nulla. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább vállalok egy nagyobb nyilvánosságot, és leírom itt, mit üzentem a polgármesterünknek az ügyről: 

hoffman.gonosz.jpg

Tamás!

Rendkívül gonosz dolog egy ilyen csúsztatás, amivel a kerület talán legaktívabb képviselőjét próbálod besározni. Egyáltalán nem méltó, viszont kicsinyes. Az európai zöld pártok alapértéke az erőszakmentesség, magam is többször részt vettem az erőszakmentes ellenállásban a Fidesz túlkapásaival szemben. Istvánnal jól ismerjük egymást, de hónapok óta provokál, és faragatlanul viselkedik a PRIVÁT oldalamon, ezért az ő stílusában hívtam fel a figyelmét, hogy ez a gőg nem vezet jóra. Én elutasítom az erőszak minden formáját, legyen az verbális vagy fizikai. Sőt, főként azért áldozom az időmet a képviselőségre egy ilyen erőszakos vezetés mellett, mert szeretném ha maradna demokratikus útja a Fidesz leváltásának. Ugyanakkor jó lenne már, ha észrevennétek az aggasztó jeleket.

Gajárszki Áron

Azt hiszem, a Fidesz ezzel a húzással Guiness rekordot döntött: 10 nappal a mandátumom felvétele után beindult a "monnyonle" papagáj, miközben ők vezetik a várost és az országot, és én egy szem zöldként küzdök a kerületben az oligarchák kiszolgálóival. Ezek ennyire beszartak attól, hogy 1-1,6%-ot erősödött az LMP a kerületben? 

 

Szólj hozzá

kampány demokrácia ellenállás erőszakmentesség hoffmann gonosz