2010. feb 03.

Akik elhozzák a változást: Pollack

írta: Nosfi
Akik elhozzák a változást: Pollack

Budapest, 32. választókerület, Budafok-Tétény: Polákovics Balázs    

26 éves vagyok, 26 éve élek a kerületben. Itt tanultam meg járni, biciklizni és csókolózni, ide jártam óvodába és általános iskolába. A gimnázium elvégzése után az ELTE történelem szakán szereztem diplomát, szociológiai tanulmányokat is folytattam. Az egyetem utolsó évében részt vettem egy kutatócsoport munkájában, ahol hazánk zöld pártjainak történetét dolgoztam fel, így kerülve közelebbi kapcsolatba az LMP-vel. Országunk és kerületünk is sokat fejlődött az utóbbi húsz évben, de ez a fejlődés sok káros hatást is maga után vont. A közösség számára több alapvetően fontos dologról feledkeztek meg a politikusok, mert nem az emberekkel együtt, hanem az emberek fölött kormányoztak. Ezért az LMP egyik alapelvének, a részvételnek a jegyében célom, hogy a kerület és az ország lakosainak szerepét megnöveljük az őket érintő kérdések eldöntésében! Szeretném, ha gyermekeim jobb körülmények között nőhetnének fel, egy olyan országban, ahol a lakosok érdekeit tartják szem előtt és nem a nagybefektetők pénztárcáját. Ha szívesen támogatnák céljaimat, segítsenek ajánlószelvényükkel és szavazatukkal!

Telefon: 0630 430-8615
E-mail: polakovics.balazs@lehetmas.hu
Kopogtatócédula-gyűjtőhely:
Budapest, 1224 Botond utca 16/B

Szólj hozzá

választás budafok ajánlószelvény polakovics